היום דיאטה

אתר הדיאטות היחידי שנותן לכם מדריכי צעד אחר צעד עבור הדיאטות המובילות. קראו מחקרים מעודכנים, עקבו אחר תפריטים יומיים ושבועיים, וקבלו עדכונים על הדיאטות החדישות ביותר.

דיאטות מומלצות
דיאטת בננות
דיאטת בננות
דיאטת בננות
דיאטת מלפפונים
דיאטת מלפפונים
דיאטת מלפפונים
דיאטת פליאו
דיאטת פליאו
דיאטת פליאו

שינויים בהרגלי התזונה עלולים להיות לא פשוטים, ולכל אחד יש את הקווים האדומים שלו שעליהם הוא אינו מוכן לוותר.

cabbage

בלוג

בואו לקרוא בבלוג שלנו בנושא תזונה נכונה וירידה במשקל, ולהתעדכן בטרנדים החשובים ביותר בעולם הדיאטות.

fun1

תוכניות דיאטה

אנחנו עושים בשבילכם את העבודה הקשה, ומגישים לכם מידע מפורט ונגיש שיעזור לכם להתמיד בדיאטה.

group1

שאלות ותשובות

קבלו תשובות על כל שאלה בנושא דיאטה ותזונה. אנחנו נוכל לעזור לכם גם על ידי עצות וטיפים שתקבלו בחינם.

השילוב בין דיאטה ופעילות גופנית

פעילות גופנית סדירה הינה המפתח לאורח חיים בריא וטוב יותר. לכן בכל תפריט דיאטה ישנה המלצה לשילוב פעילות גופנית, הפעילות הגופנית תורמת לקצב חילוף חומרים מהיר יותר, לשריפת קלוריות ושומנים, פיתוח שרירים התורמים גם הם לשריפת קלוריות מוגברת, הפחתת שומנים בדם וכולסטרול, הרגשה גופנית ונפשית טובה יותר ובמיוחד היא גורמת להופעת תוצאות מהירה יותר ובכך מעודדת התמדה בדיאטה ותחושת סיפוק.

בחירת הדיאטה

כושר נלווה

פינוק מדי פעם

לכל אדם קצב ורמת הפעילות הגופנית משתנה, ויש להיוועץ במדריך או מאמן גופני לפני התחלה של פעילות גופנית מאומצת בחדר כושר. אך כל אחד יכול לצאת להליכה מהירה לפחות 3 פעמים בשבוע למשך חצי שעה או יותר וכבר להרגיש שיפור בהרגשה ובירידה במשקל.

כאן  תמצאו המלצות לפעילות גופנית לפי רמות ולפי התוצאות להן אתם מכוונים.

חשוב תמיד לזכור: התמדה היא המפתח, להכניס את הפעילות הגופנית לסדר היום ולא לוותר עליה.

תמיד חשוב להקפיד על תזונה נכונה ובפרט כשמתחילים דיאטה, להתחשב בצרכים של הגוף בויטמינים, שומנים, פחמימות וחלבונים ולא להתמקד רק בצריכת הקלוריות ובמטרה לרדת במשקל.

באתר תוכלו למצוא מגוון המלצות לתזונה החל מתזונה אורגנית ועד לתזונה אבולוציונית,תזונה למניעת מחלות ומצבים שונים,תזונה בזמן הריון ולגילאים מסוימים ועוד.